Franek Migaszewski Franek Migaszewski
29
BLOG

Co oferował Sarkozy?

Franek Migaszewski Franek Migaszewski Polityka Obserwuj notkę 3

W Salonie24 Łukasz Warzecha a dzisiaj w Rzeczpospolitej Rafał Ziemkiewicz piszą, że Polska na szczycie w Brukseli otrzymała tylko to, co wcześniej w czasie wizyty w Warszawie oferował Sarkozy. Gdyby tak faktycznie było, można by uznać szczyt za pewną porażkę - wiele hałasu o nic.

Problem w tym, że przynajmniej ja o tej rzekomej propozycji Sarkozy'ego czytałem wyłącznie w dwu wzmiankowanych felietonach. Nigdzie indziej, nie mówiąc już o oficjalnych komunikatach. Coś mi to pachnie zwykłą plotką, z kategorii "mam swoje tajne źródło i nikomu nie powiem". Czy ktoś z Salonowiczów spotkał się gdzieś z jakimkolwiek śladem wskazującym, że ta propozycja faktycznie padła i że Sarkozy przywiózł ją jako propozycję uzgodnioną wstępnie z kilkoma innymi ważnymi stolicami?

Fascynuje mnie polityka. To gra, w której naprawdę o coś chodzi. Żadna inna nie skupia w sobie wszystkich dobrych i złych stron ludzkiej duszy. A poza tym to Hala Madrid!!! Moj mail: fmigaszewski (at) gmail . com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka